کامپیوتر دختره یا پسر؟؟؟ 

 

 مدتها این بحث داغ بوده که کامپیوتر دختره یا پسر؟ خلاصه رای گیری میکنن و یه نتایجی به این شکل به دست میاد .محکوم نکنید بابا آماره دیگه:))  

 دخترها گفتند کامپیوتر مذکره ! به این دلایل:  

 ۱- وقتی بهش عادت میکنیم؛ فکر میکنیم بدون اون نمیتونیم کاری بکنیم . 

 ۲ - با اونکه اطلاعات زیادی دارند ؛نادونن!بدون برنامه آماده هیچ کاری نمیکنن!  

۳-قراره مشکلات رو حل کنن ؛اما اغلب مشکل خودشونن!  

۴-همین که بهشون عادت میکنیم ؛ کاراییشونو از دست میدن !  

۵- نگاه کردن به history شون معمولا باعث میشه شاخ دربیاریم !  

 

پسرها گفتند کامپیوتر مونثه! به این دلایل:  

 ۱-به غیر از خالقشون کسی از منطق درونیشون سر در نمیاره!  

۲- فهمیدن زبونشون مستلزم سالها رنج بردن و تلاش کردنه! 

 ۳ -وقتی با هزار زحمت زبونشونو یاد میگیریم تازه میفهمیم یه زبون جدید اومده!  

۴-همین که پایبندش بشیم باید همه پولمونو خرج خرید لوازم جانبیش کنیم!!!  

۵-دائم باید update شون کنیم وگرنه کاراییشونو از دست میدن!  

 

حالا خودتون قضاوت کنید ...